вторник, 12 март 2013 г.

За загубата и безсмъртието

На Сара


Има много тривиални неща, които бих могла да кажа и още повече, които просто искам да кажа. Искам да знаеш, че ми липсваше и че ще ми липсваш. Искам да върна времето назад, но не толкова заради теб, колкото заради себе си. Искам да бях намерила друг начин или друго решение. Но нещата се случват, защото трябва да се случат. И ние нямаме избор нито влияние, а само възможност. Възможност да продължим, да приемем реалността и да я превърнем в наш личен шедьовър.


Нямам намерение да плача, още по-малко да те оплаквам. Няма да говоря с тъга за теб, нито да се обвинявам или сърдя на света. Ще се смея! Ще разглеждам стари снимки и ще пазя всички спомени. Ще се усмихвам широко и всеки път ще ти благодаря.

За това, че беше част от живота ми. Че ме правеше щастлива и че просто те имаше. Че беше моята непроменлива и стабилна величина. Моята гордост и моето най-голямо проклятие :)))
Че ме направи по-добра.

Ще се смея и ще благодаря, защото само така мога да те даря с безсмъртие.

Благодаря!




Няма коментари:

Публикуване на коментар