неделя, 17 май 2015 г.

Лимонада

Хората са казали, ако животът ти поднесе лимони, направи  си лимонада... Е хубаво де, ама какво да ги правиш тези лимони, ако не обичаш лимонада?! Това никой не ти го казва.

А аз не просто имам лимони в излишък, а цяла щайга. И без значение, какво ги правя тези лимони, щайгата никога не се изпразва. Все се пълни с нови и нови киселчоци. Човек ще си помисли, че имам годишен абонамент за кисели проблеми. А може би просто вселената е по-щедра от нормалното и ми мисли само доброто. Сигурно щеше да е много хубаво да си имам своя собствена фабрика за лимонада, само дето аз не пия лимонада.

Опитах вече да изпълня цялото си същество с позитивна енергия и да споделя на вселената, че не ми трябват повече лимони. Но позитивните ми мисли, останаха нечути. И понеже съм човек на действието, който не разполага със сокоизтисвачка. Започнах да пека лимонени сладкиши. Продавам ги на ъгъла. От време  на време дори се случва някой заблуден минувач да се изръси с два лева за кисел сладкиш. Но като цяло иновативната ми идея не се радва на особен успех.
Започнах да подозирам, че повечето хора също си имат по една щайга с лимони в къщи и им е дошло до гуша от кисели деликатеси.

След дълги размисли и още по-дълги безсънни нощи, реших все пак да последвам хорската мъдрост. Купих си сокоизстисквачка и започнах да си правя лимонада. От скоро заедно с лимоновия сладкиш предлагам и лимонада. За моя най-голяма изненада, хората започнаха да се редят на опашка пред моя щанд на ъгъла. Интересът към моята лимонада е толкова голям, че реших да дам на своите клиенти малко повече от обикновена освежаваща напитка.

Започнах да им разказвам, че това е лимонада от позитивни лимони с подобрени вкусови качества. Оборотът ми се удвои. Скоро съвсем изоставих начинанието с киселите сладкиши и си купих втора сокоизстисквачка. Вече на моя щанд се продават:
Лимонада за добро утро;
Лимонада за влюбени;
Лимонада вместо щастие;
Лимонада от позитивни био лимони.
Обмислям в скоро време да започна да предлагам Лимонада за дъждовни дни както и Лимонаден спомен от детството.

На скоро една редовна клиентка ми сподели, че и тя си имала препълнена щайга с лимони, дето не знаела какво да ги прави. Опитала вече да си направи лимонада, но нейната просто не била толкова вкусна, колкото моята за лев и петдесет. Същата тази клиентка много държеше да й кажа, къде намирам моите позитивни лимони с подобрени вкусови качества...

Усмихнах се и й отвърнах, че това е тайна.



Няма коментари:

Публикуване на коментар