събота, 27 октомври 2012 г.

Да бъдеш жена

"Това е да си жена! Колите ти спират да пресечеш на улицата; отварят ти врата; правят ти път да преминеш с предимство, за да огледат хищно задника ти; закачат те навсякъде без свян и чувство за мярка; лепват ти се без оглед на обстоятелствата и твоето положение или пък желание; винаги са ужасно любезни и много, много приказливи и почти винаги Идеални – Мъже!"


Тази мъдра мисъл принадлежи на един добър приятел, с неговото разрешение си позволявам да я публикувам тук и да я съсипя с моите разсъждения по темата :)))

Какво е да си жена?

Какво е за мен да бъда жена?

Възможност, сила, риск и наслада.

Аз съм нежна и лесно ранима. Губя се в ръцете ти и трябва да бъдеш внимателен и грижовен към мен, защото аз съм жена. Олицетворение на слабия и нежен пол. Имам нужда от подкрепа и любов. Изпадам в нервни кризи и обичам да плача без причина. Гледам романтични филми, чета розови романи и искам да правим любов, а не секс. Тревожа се, че съм дебела, но не мога да се откажа от шоколада. Харча половината от заплатата си за дрехи, които сигурно няма да облека. Споделям всичко с приятелките си и за да обичаш мен, трябва да обичаш тях. Имам книжка, но не мога да шофирам, поне не и безопасно. Нося неудобни обувки, защото пасват на чантата ми. Точността ми е чужда, а потребността да бъда красива ми е втора природа.

Да, аз съм жена!

Усмихвам се съблазнително, тичам на високи токчета и мисля бързо. Влизам ти под кожата и винаги постигам онова, което желая. Мога да те прелъстя и отблъсна. Мога да те омагьосам и пленя. Имам кариера и полица с готварски книги. Никога не се превръщам в жертва на мъжките погледи, защото знам, че съм обект на тяхното обожание. Мога да се защитавам сама и  да се грижа за себе си, но се чувствам специална, когато отвориш вратата вместо мен. Говоря много и обичам да споря, но винаги те слушам внимателно. Знам как функционира един двигател и мога да сменя една изгоряла крушка, но не обичам да го правя.

Аз съм амбициозна, дръзка и силна. 

Мога да се справя във всяка ситуация сама, но съм щастлива когато си до мен. И не искам да си идеален.

Искам да бъдеш просто мъж, защото аз съм просто жена!




Няма коментари:

Публикуване на коментар