събота, 19 юли 2014 г.

Nur noch kurz die Welt retten

Любима песничка + бърз импровизиран превод :)


Бих бил с удоволствие там,
но съм твърде зает.
Хайде да говорим по-късно.
Там навън се нуждаят от мен.
Ситуацията се подценява.
И може би дори животът ни зависи от това.
Знам, че за теб е важно.
Знам, че ти липсвам,
но само не се страхувай, няма да бъда дълго далеч.

Припев:
Трябва само на бързо да спася света.
След това ще долетя при теб.
Още 148 мейла да проверя.
Кой знае какво ще ми се случи след това, 
тъй като случват толкова много неща.
Трябва само на бързо да спася света.
Веднага след това ще бъда отново при теб.

Някак закаснявам,
започвай с вечерята сама.
Аз ще дойда след това.
Питаш ме как и защо,
глупави въпроси са това.
Понеже явно не си наясно, какво върша.
Една много специална мисия.
Нека ти спестя детайлите.
Вече е казано достатъчно.

Припев:

Времето ми се изплъзва,
да чакам би било срамота.
И то за цялото население на света.
Сега трябва да вървя.
Иначе ще се случи някоя голяма катастрофа.
Не забелязваш ли, че сме в нужда?!

Припев:

Трябва само на бързо да спася света.
След това ще долетя при теб.
Още 148713 мейла да проверя.
Кой знае какво ще ми се случи след това,
тъй като се случват толкова много неща.
Трябва само на бързо да спася света.
Веднага след това ще бъда отново при теб.

Няма коментари:

Публикуване на коментар