събота, 28 декември 2013 г.

Нещо като равносметка

Ако ме попитате с какво ще запомня 2013 година, със сигурност ще ми трябва време за отговор.

Не мога да кажа, че 2013 беше лоша или пък добра година. 2013 година беше интересна година.

2013 беше годината, която...

... така и не се научих да пиша. Почти на всяко място, където ми се е налагало да поставя дата през тази година аз редовно пишех 2012, а после най-прилежно я задрасквах или правех гневни опити да превърна двойката в тройка. Това е феномен, който обикновено трае първите две седмици от Януари, докато човек свикне да пише новите числа. Е при мен това се проточи през цялата година :)

 ... сбъдна няколко мои мечти.

... бе изпълнена с вълнуващи пътувания и малки победи.

... ме плени с разнообразни емоции и запомнящи се моменти.

... остана незавършена. Въпреки хилядите усмивки, щастливите случки, радостта  и мечтаните срещи, които белязаха тази година. Не мога да се отърва от чувството, че това не е всичко. Че тепърва предстои нещо.
Нещо голямо, завладяващо и поглъщащо. Нещо, което за да достигна, трябваше да мина през 2013. Може би това нещо е 2014...

Но както винаги има един единствен начин да разберем: Да продължим с усмивка напред :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар